יום שלישי, 14 ביוני 2011

טיול ביער רמות מנשה

קודם כל אני רוצה להודות לכל מי שכתבה לי תגובה לפוסט הקודם, אתן באמת מחממות לי את הלב והתמיכה שלכן מאוד עוזרת לי . כזה כיף לי שיש לי אותכן בנות ! אני שולחת לכן חיבוק ענקי !!!
שאלו אותי לאן אני עוברת, אני נשארת בעיר, בחדרה . (חדרה היא חור אמיתי אבל השכונה נהדרת והבית מקסים)

ולפני שאני מקפלת פה את כל המחשב אני מקווה להעלות עוד פוסט, נראה אם אני יספיק ... אבל בנתיים הנה אחד העיצובים האחרונים שעשיתי .

התמונות צולמו ביער רמות מנשה שליד יקנעם , יער מקסים !
צילמתי את בעלי כשהוא מחמם לנו את הארוחה על הגזייה, הוא אמר לי "צלמי אותי עם הגזייה", גברים ... לשניה הוא לא חשב שאני יעשה מזה עיצוב מצחיק : )
האמת היא ששנינו לא אוהבים תמונות שאנחנו לא נראים בהם הכי טוב שאנחנו יכולים, אבל לפעמים צריך פשוט לעשות כיף !
ואני מאוד אוהבת "תמונות אווירה" שכאלו, ככה אפשר לזכור את הכיף שעשינו באותו היום ...




לא באמת עשינו קמפינג ... לכן הכותרת היא כזאת . ונראה לי שזה הכי קרוב לקמפינג שנעשה אי פעם : ) (חוץ מטיול קרוואנים בארה''ב שזה אחד החלומות שלי... להתעורר ביער, לצאת החוצה, ולראות אגם ענק והרים מושלגים ממול ... כמו בסרטים ) .
והסיבה לזה היא כי אני לא ילדת טבע וגם בעלי לא ממש ילד טבע, ויש לנו טראומה קלה מטיול שעשינו על אחד החופים בכינרת, עם אוהל ללילה והכל ... היה ממש סיוט ! זה הספיק לנו .
(למי שזה מעניין אותו הפרטים : לא נהננו כי היה משעמם, השרותים מגעילים ביותר ועוד צריך לעמוד בתור בבוקר כשעה, הריצפה של האוהל הייתה קשה וכל הגוף כאב - וכן שמנו מזרון, לא שזה עזר במיוחד . ולא ישנתי כמעט, בהתחלה כי באוטו לידנו החליטו שעושים מסיבה עד הבוקר ואחרי זה כי לא היה לי נוח, ועל הבוקר התעוררתי כי אנשים התעוררו והתחילו לעשות רעשים, האוכל שהכנו "על האש" היה יבש כמו סוליה של נעל וכדי לקנות ארוחה מוכנה צריך לשבור את החיסכון בבנק - היינו בעונה החמה. בקיצור סיוט אחד ענק )



המשפטים בענני הדיבור או איך שקוראים להם, הם די הציטוטים המדוייקים שלנו : )
בעלי לא ממש התלהב ממה שהוא חימם שם ... הוא רצה סטייק !
חשבתי שזה מתאים בול לתמונות המצחיקות ולהבאת הפנים שלו



את הנייר עץ גזרתי ועברתי בעט חום על הקווים של החורים שעשיתי




בקיצור היה ממש כיף : )


טוב, חוזרת לאריזה... הגב כמעט עבר ואני יכולה כבר לקום ולשבת לבד וגם ללכת כמעט כרגיל ! יש !

4 תגובות:

  1. סאלי היקרה, אני חושבת שחדרה באמת עיר עצובה... אפרורית ולא מטופחת במרכז... השכונות החדשות באמת מקסימות... אהבתי את הדף המצחיק ואת הבלונים המשעשעים, חחח. וזה היה רעיון אדיר להוציא את הליבה של העצים מהדף, מקסים!:)

    רעותריינבו

    השבמחק
  2. הדף מקסים..כל כך מתאים לנושא. נראה כאילו אתם אנשי הפיקניקים אבל הבנתי שלא....יש גיל ומצב שבו מאד אוהבים לעשות על האש, ויער חדרה מוכר לנו מבחינה זו..הדף מעוצב נהדר, תענוג לראות. המשך אריזה נעים (עד כמה שאריזה של בית יכולה להיות..)ושמחה לשמוע שהכאבים פחתו.

    השבמחק
  3. איזה דף מקסים!
    הרקע מהמם ואהבתי את בועיות הדיבור הקטנות. מתוק!

    השבמחק
  4. דף נהדר. פוסט נהדר! עשית משגע את החיתוכים בעץ! הבלוני דיבור משגעים. מקסים!!
    תשמרי על הגב שלך. אם את רוצה עזרה בסידור ופריקה , תגידי ואני אבוא לעזור לכם.
    חוץ מזה, תשלחי לי במסרים את הכתובת החדשה כדי שאני אוכל לשנות בטבלת כתובות שלי לחדש!
    בשעה טובה מקסימה שלי.
    חתולי8 ליאור

    השבמחק